۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

فال ماهانه تیر 1400 • طالع بینی دقیق این ماه میلادی جدید

فال ماهانه » طالع بینی تیر ۱۴۰۰ (پیش بینی اتفاقات این ماه )

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد ، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال تیر ماه 1400 خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فال ماهانه آبان 98 - طالع بینی ماهانه تصویر زندگی

 

♈ فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود حفظ کردن نگرش‌ های مثبت کار دشواری است، حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌ کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌ های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکان پذیر می‌شود. این ماه باید فعالیت هایتان را بیشتر کنید و سعی کنید که از رقبای خود پیشی بگیرید. ریسک پذیری خوب است اما احتیاط را رعایت کنید، در غیر این صورت نه تنها به خود بلکه به اطرافیان تان نیز آسیب خواهید رساند. سرگرمی و خوشگذرانی را نیز در کنار کارهای سختی که پیش می برید، فراموش نکنید. همکاری با دیگران نیز از کلیدهای موفقیت شما در این ماه است.

بهترین روز ماه برای شما: 12 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 7 تیر


♉ فال ماهانه متولدین اردیبهشت

سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی خیر از آن به مشام نمی رسد. خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود، از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید. به وعده ها وعید ها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید. شما هزار تدبیر که بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی مجبور به تسلیم هستید. دل به خدا ببندید. در اواسط ماه، منتظر یک خبر خوش باشید. این ماه شما به طرز عجیبی مرکز توجه دیگران خواهید بود، پس خودتان را دست کم نگیرید و به کارتان با اعتماد کافی ادامه دهید. هر چه آنچه بدان فکر کنید، به واقعیت مبدل می شود به شرط آن که از ته قلب تان به آن باور داشته باشید. سعی کنید وقت بیشتری را در بیرون از خانه و ارتباط با دیگران بگذرانید. با ارتباط بیشتر راههای بیشتری نیز پیش رویتان باز خواهد شد.

بهترین روز ماه برای شما: 17 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 4 تیر


♊ فال ماهانه متولدین خرداد

این ماه زندگی برایتان ساده تر می شود، از این رو که بسیاری از مشکلات تان حل شده و شما احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد. البته این اتفاق یک شبه برایتان نمی افتد، بلکه باید کمی صبور باشید. در اوایل ماه تمرکزتان را بیشتر بر کارتان بگذارید. به جای هدف های کوچک، اهداف بزرگ را دنبال کنید. شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام آنچه که می خواهید برسید. در اواسط ماه کارهایی که مجبورید در خانه انجام دهید، زیاد می شود و شما را کمی گیج و خسته می کند اما سعی کنید زمان تان را روی کارهای مهم تر، صرف کنید. از امتحان چیزهای جدید نیز نترسید. تجربه های تازه می تواند دانش و مهارت های شما را به بهترین شکل ممکن بالا ببرد. در این ماه شما میخواهید کاری کنید تا از گرهی که می دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید.

بهترین روز ماه برای شما: 25 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 6 تیر


♋ فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

در این ماه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود. پس شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید. اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید! در اواسط ماه روحیه کنجکاوانه خود را بیشتر کنید و از لاک خود بیرون آیید. با افراد بیشتری در ارتباط باشید و پیشنهادهایی که در سر دارید را به آنها نیز منتقل کنید. مطمئنا در عکس العمل حرف هایتان، پاسخ های بهتری خواهید گرفت. با چند نفر از اطرافیان تان نیز به مشکل بر خورده اید که در انتهای ماه تمام آن کدورت ها حل خواهند شد.

بهترین روز ماه برای شما: 26 مهر
بدترین روز ماه برای شما: 3 مهر

فال ماهانه تصویر زندگی " آبان 98 "


♌ فال ماهانه متولدین مرداد

ایده ها و برنامه هایی که در سر داشتید، در این ماه عملی می شوند. حتی اگر با فردی مورد اعتماد شریک شوید و از او کمک بگیرید نیز به نفع تان خواهد بود و سریع تر به موفقیت می رسید. شاید این مسیری که شما در پیش گرفته اید طولانی باشد اما در نهایت شما را خشنود خواهد کرد. در اواسط ماه هم از نظر جسمی در وضعیت بهتری خواهید بود و هم از لحاظ روحی احساس بهتری می کنید. همه ما به یک حامی در زندگی نیاز دارید، این حامی برای شما شریک زندگی تان است، پس محبت های او را تحت هیچ شرایطی از یاد نبرید. در اواخر ماه ممکن است کمی استرس شما بیشتر شود اما  نگران نباشید زیرا به سرعت همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در رابطه عاطفی برایتان می افتد که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد. در انتخاب کلماتی که به زبان می آورید نیز محتاط باشید. موضوعی شما را آزار می داده که خوشبختانه در اواخر ماه حل شده و شرایط بر وفق مراد شما تغییر خواهد کرد.

بهترین روز ماه برای شما: 31 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 3 تیر


♍ فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید. در اوایل ماه اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد که انتظارش را ندارید. بنابراین خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید. هر چه به سمت اواخر ماه پیش می روید، شرایط مالی شما نیز بهتر می شود، ممکن است دیگران در مورد شما قضاوت های بی جایی کنند اما توجهی نکنید. شما زحمت های زیادی کشیده اید و آنچه به دست می آورید حق شماست پس از آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین روز ماه برای شما: 30 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 7 تیر

فال pmc

فال روزانه

فال سال 1400  (سال گاو)


♎ طالع بینی ماهانه متولدین مهر

در این ماه برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید. روش‌ های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط به سرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟ در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند. از حساسیت های بی جا دست بردارید زیرا تنها زندگی را به کام شما تلخ می کنند. در اواسط ماه سرتان در محیط کار شلوغ تر می شود در صورتی که بازدهی تان فرق چندانی نمی کند اما ناامید نشوید و دست از تلاش بر ندارید. بسیاری از موفقیت های بزرگ پس از شکست های بزرگ رخ داده است. در کنار تمام مشغله های ذهنی که دارید، خوشگذرانی در کنار دوستان را فراموش نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: 13 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 20 تیر


♏ فال ماهانه متولدین آبان

صبر کنید و تامل کنید همانطور که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. خاطرات گذشته به سراغ تان آمده و ذهن شما را مشغول کرده است. اگر سر خودتان را گرم نکنید، ممکن است که بار دیگران تلخی آن گریبان تان را بگیرد. شاید دیگران با حرف ها و کارهایشان نگذارند که تعادل لازم را داشته باشید اما این شمایید که باید کنترل ذهن تان را به دست گیرید. در اواسط ماه از این که حال و هوایتان به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد و روابط عاطفی بهتری را با اطرافیان تان برقرار می کنید، شگفت زده خواهید شد. در این ماه لازم نیست که دست به خلاقیت و کارهای جدید بزنید، همان کارهای روزمره خود را دنبال کنید تا نتیجه مطلوب تان به دست آید. دیگران مانند شما توانایی پذیرش مسئولیت هایی حساس را ندارند، پس قدر خود را بدانید و با اعتماد به نفسی بیشتر به راهتان ادامه دهید.

بهترین روز ماه برای شما: 7 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 27 تیر

فال این ماه جدید


♐ طالع بینی ماهانه متولدین آذر

ماه تیر، ماه استراحت شماست. شما بسیاری از کارهایتان را پیش برده اید و حال زمان آن است که به خودتان استراحت دهید. آنچه در طی چند ماه گذشته، به دلیل مشغله کاری، کنار گذاشته بودید را جبران کنید. به عنوان مثال کمبود خواب یا دیدار دوستان تان. در اواسط ماه فرصتی در اختیارتان قرار می گیرد که نباید آن را از دست دهید، در غیر این صورت دیگران از شما پیشی می گیرند و جای شما را پر می کنند. اواخر ماه نیز شرایط تان از هر جهت بهتر خواهد شد، شاید هنوز تا ایده آل شما فاصله زیادی داشته باشد اما خدا را بابت داشته هایتان شکر کنید. مطمئنا با برنامه ریزی و سخت کوشی های بیشتر به باقی اهداف تان نیز خواهید رسید. این ماه اگر چه ماهی رمانتیک است اما بهتان یادآوری می کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین روز ماه برای شما: 3 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 14 تیر


♑ فال ماهانه متولدین دی

در این ماه احساسات شما عمیق تر و شدیدتر از همیشه شده و همین باعث می شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید، حرارت خورشید بر سیاره شما باعث می شود که دیگران بتوانند روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. در این ماه شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید. زمان بیشتری را در این ماه به خانواده و دوستان تان اختصاص دهید. مطمئنا دوستان تان برنامه های متنوعی برایتان دارند که شما را سر ذوق خواهد آورد. سعی کنید ساعات بیکاری خود را بیشتر در بیرون از خانه بگذرانید. حتی ثبت نام در کلاس هایی که بدان ها علاقه دارید یا که بر مهارت تان می افزاید نیز می تواند برایتان مفید باشد. ملاقات با افراد جدید ذهن شما را بازتر خواهد کرد و ایده های جدیدی را در زمینه کاری به شما خواهد داد که بر درآمد مالی تان نیز تاثیری مثبت می گذارد. اواخر ماه یک سورپرایز بزرگ در انتظارتان است و غیر ممکن را برایتان ممکن می کند.

بهترین روز ماه برای شما: 15 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 30 تیر


♒ طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

در این ماه خودتان را در اولویت بگذارید. مهم نیست که دیگران چه می گویند، شما باید اول از همه به خودتان اهمیت دهید. برای سلامتی تان ورزش کنید. باشگاه ورزشی، پیاده روی یا حتی خوردن غذاهای سالم جسم تان را سالم تر و از شما فردی شادتر خواهد ساخت. در اوایل ماه اتفاقی ذهن شما را درگیر می کند اما شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که چگونه باید با آن برخورد کنید. افراد زیادی در اطراف تان هستند که پیشنهادها و نصیحت های زیادی به شما می کنند که بد نیست به آنها نیز فکر کنید. اما در نهایت نگران نباشید زیرا همه چیز ختم به خیر خواهد شد. اواسط ماه وقت بیشتری را برای رابطه عاطفی تان بگذارید. شاید مجبور شوید که از برخی برنامه هایتان بگذرید اما ارزشش را دارد زیرا یک رابطه عاطفی خوب، ذهن شما را آرام تر کرده و باعث می شود که در زمینه های دیگر نیز تمرکز بیشتری داشته باشید. در مورد مسائل گوناگون از پیش داوری بپرهیزید. قبل از هر قضاوتی نظر دیگران را بپرسید و به آنها گوش دهید. با این شیوه خواهید دید که در اواخر ماه چه تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می شود.

بهترین روز ماه برای شما: 17 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 5 تیر


♓ فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

اگرچه در محیط کار همه چیز بر وفق مرادتان است اما در خانه احساس خوشبختی بیشتری می کنید. شرایط خانه تان به گونه ای شده که دوست دارید زمان بیشتری را در خانه و در کنار خانواده تان بگذرانید. از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. اگر می خواهید در کارتان پیشرفت داشته باشید باید افکارتان را متمرکز کنید. تغییرات، هر چند کوچک، نیاز به گذشت و فداکاری دارد. بنابراین از چیزهایی که در زندگی تان اهمیت چندانی ندارد، بگذرید و جا را برای اتفاقات خوب و بزرگ تر باز کنید. اگر در رابطه عاطفی تان تعادل نداشته باشید، از مسیر اصلی خارج خواهید شد. «نه» گفتن برایتان سخت شده است اما اگر نتوانید از خواسته های دلتان سخت بگویید، به ضرر خود و به تبع رابطه عاطفی تان تمام خواهد شد. در این ماه ممکن است در مسیرتان به یک دو راهی مهم برخورد کنید که حتی نقشه هم نتواند به شما کمک کند که باید چه راهی را بروید. به طور معمول این میتواند جریان تصمیم گیری شما را کمی پیچیده و سخت کند پس بهتر است این فرصت بدست آمده را جدی بگیرید.

بهترین روز ماه برای شما: 10 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 29 تیر

فال ماهانه تصویر زندگی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.