۱۳۹۷ مرداد ۳, چهارشنبه

فال ماهانه تیر 1400 • طالع بینی دقیق این ماه میلادی جدید

فال ماهانه » طالع بینی تیر ۱۴۰۰ (پیش بینی اتفاقات این ماه )

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد ، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال تیر ماه 1400 خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فال ماهانه آبان 98 - طالع بینی ماهانه تصویر زندگی

 

♈ فال و طالع بینی ماهانه متولدین فروردین

در فکر و خیال بودن بدین معنی نیست که شما در رویا و خیالات خود غرق شده‌اید اما این ماه به اندازه کافی وسوسه تان می‌کند! وقتی مدام جلوی پایتان سنگ انداخته می‌شود حفظ کردن نگرش‌ های مثبت کار دشواری است، حتی ممکن است فکر کنید برای پیروز شدن در برابر کسانی که با شما مخالفت می‌ کنند و بر ضدتان هستند باید سخت تر کار کنید. با همه این احوال اگر اجازه ندهید جواب‌ های منفی حرکتتان را کندتر کند و اگر تمام حواس خود را روی نگرش نهایی تان متمرکز کنید هر چیزی امکان پذیر می‌شود. این ماه باید فعالیت هایتان را بیشتر کنید و سعی کنید که از رقبای خود پیشی بگیرید. ریسک پذیری خوب است اما احتیاط را رعایت کنید، در غیر این صورت نه تنها به خود بلکه به اطرافیان تان نیز آسیب خواهید رساند. سرگرمی و خوشگذرانی را نیز در کنار کارهای سختی که پیش می برید، فراموش نکنید. همکاری با دیگران نیز از کلیدهای موفقیت شما در این ماه است.

بهترین روز ماه برای شما: 12 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 7 تیر


♉ فال ماهانه متولدین اردیبهشت

سعی کنید با همه حتی با دشمنان خود در صورت پیروزی بر آن ها مهربان باشید. از کینه توزی و ایجاد دشمنی پرهیز کنید. از تصمیمی که گرفته اید دست بردارید و منصرف شوید که بوی خیر از آن به مشام نمی رسد. خطری را که سلامتی جسمانی شما را به خطر انداخته بود، از سر گذرانده اید و به شکرانه آن صدقه دهید. به وعده ها وعید ها و فریب کاری های کسانی که قصد سوء استفاده از شما دارند دل خوش نکنید. شما هزار تدبیر که بخرج بدهید در مقابل یک تقدیر آسمانی و الهی مجبور به تسلیم هستید. دل به خدا ببندید. در اواسط ماه، منتظر یک خبر خوش باشید. این ماه شما به طرز عجیبی مرکز توجه دیگران خواهید بود، پس خودتان را دست کم نگیرید و به کارتان با اعتماد کافی ادامه دهید. هر چه آنچه بدان فکر کنید، به واقعیت مبدل می شود به شرط آن که از ته قلب تان به آن باور داشته باشید. سعی کنید وقت بیشتری را در بیرون از خانه و ارتباط با دیگران بگذرانید. با ارتباط بیشتر راههای بیشتری نیز پیش رویتان باز خواهد شد.

بهترین روز ماه برای شما: 17 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 4 تیر


♊ فال ماهانه متولدین خرداد

این ماه زندگی برایتان ساده تر می شود، از این رو که بسیاری از مشکلات تان حل شده و شما احساس آرامش بیشتری پیدا خواهید کرد. البته این اتفاق یک شبه برایتان نمی افتد، بلکه باید کمی صبور باشید. در اوایل ماه تمرکزتان را بیشتر بر کارتان بگذارید. به جای هدف های کوچک، اهداف بزرگ را دنبال کنید. شما می توانید با یک برنامه ریزی دقیق به تمام آنچه که می خواهید برسید. در اواسط ماه کارهایی که مجبورید در خانه انجام دهید، زیاد می شود و شما را کمی گیج و خسته می کند اما سعی کنید زمان تان را روی کارهای مهم تر، صرف کنید. از امتحان چیزهای جدید نیز نترسید. تجربه های تازه می تواند دانش و مهارت های شما را به بهترین شکل ممکن بالا ببرد. در این ماه شما میخواهید کاری کنید تا از گرهی که می دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید.

بهترین روز ماه برای شما: 25 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 6 تیر


♋ فال و طالع بینی ماهانه متولدین تیر

در این ماه شما کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید‌ و این می‌تواند مانع لذت بردن شما از زندگی شود. پس شما باید انرژی لازم را برای رویارویی با کارهای بی شماری که در این ماه خواهید داشت بدست آورید. اگر چه ممکن است اهداف شما در مسیر شما و درست جلوی رویتان قرار داشته باشند، ‌اما به نظر نمی‌آید که رسیدن به آنها کار آسانی باشد. اگر احساسات ناگفته شما روی هم انباشته شده می‌تواند موقعیت و حالت خوشی را در شما تبدیل به نارضایتی و نگرانی کند ؛ وقت را هدر ندهید و برای حل کردن مشکلی که خودتان مسبب گره خورده شدنش بودید اقدام کنید! در اواسط ماه روحیه کنجکاوانه خود را بیشتر کنید و از لاک خود بیرون آیید. با افراد بیشتری در ارتباط باشید و پیشنهادهایی که در سر دارید را به آنها نیز منتقل کنید. مطمئنا در عکس العمل حرف هایتان، پاسخ های بهتری خواهید گرفت. با چند نفر از اطرافیان تان نیز به مشکل بر خورده اید که در انتهای ماه تمام آن کدورت ها حل خواهند شد.

بهترین روز ماه برای شما: 26 مهر
بدترین روز ماه برای شما: 3 مهر

فال ماهانه تصویر زندگی " آبان 98 "


♌ فال ماهانه متولدین مرداد

ایده ها و برنامه هایی که در سر داشتید، در این ماه عملی می شوند. حتی اگر با فردی مورد اعتماد شریک شوید و از او کمک بگیرید نیز به نفع تان خواهد بود و سریع تر به موفقیت می رسید. شاید این مسیری که شما در پیش گرفته اید طولانی باشد اما در نهایت شما را خشنود خواهد کرد. در اواسط ماه هم از نظر جسمی در وضعیت بهتری خواهید بود و هم از لحاظ روحی احساس بهتری می کنید. همه ما به یک حامی در زندگی نیاز دارید، این حامی برای شما شریک زندگی تان است، پس محبت های او را تحت هیچ شرایطی از یاد نبرید. در اواخر ماه ممکن است کمی استرس شما بیشتر شود اما  نگران نباشید زیرا به سرعت همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در رابطه عاطفی برایتان می افتد که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد. در انتخاب کلماتی که به زبان می آورید نیز محتاط باشید. موضوعی شما را آزار می داده که خوشبختانه در اواخر ماه حل شده و شرایط بر وفق مراد شما تغییر خواهد کرد.

بهترین روز ماه برای شما: 31 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 3 تیر


♍ فال و طالع بینی ماهانه متولدین شهریور

در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان از گشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید. در اوایل ماه اتفاقات خوبی برایتان رخ می دهد که انتظارش را ندارید. بنابراین خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید. هر چه به سمت اواخر ماه پیش می روید، شرایط مالی شما نیز بهتر می شود، ممکن است دیگران در مورد شما قضاوت های بی جایی کنند اما توجهی نکنید. شما زحمت های زیادی کشیده اید و آنچه به دست می آورید حق شماست پس از آن نهایت لذت را ببرید.

بهترین روز ماه برای شما: 30 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 7 تیر

فال pmc

فال روزانه

فال سال 1400  (سال گاو)


♎ طالع بینی ماهانه متولدین مهر

در این ماه برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و ناگهان تصمیم میگیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار نمائید. روش‌ های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده اما شرایط به سرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟ در این ماه آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند. از حساسیت های بی جا دست بردارید زیرا تنها زندگی را به کام شما تلخ می کنند. در اواسط ماه سرتان در محیط کار شلوغ تر می شود در صورتی که بازدهی تان فرق چندانی نمی کند اما ناامید نشوید و دست از تلاش بر ندارید. بسیاری از موفقیت های بزرگ پس از شکست های بزرگ رخ داده است. در کنار تمام مشغله های ذهنی که دارید، خوشگذرانی در کنار دوستان را فراموش نکنید.

بهترین روز ماه برای شما: 13 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 20 تیر


♏ فال ماهانه متولدین آبان

صبر کنید و تامل کنید همانطور که در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. خاطرات گذشته به سراغ تان آمده و ذهن شما را مشغول کرده است. اگر سر خودتان را گرم نکنید، ممکن است که بار دیگران تلخی آن گریبان تان را بگیرد. شاید دیگران با حرف ها و کارهایشان نگذارند که تعادل لازم را داشته باشید اما این شمایید که باید کنترل ذهن تان را به دست گیرید. در اواسط ماه از این که حال و هوایتان به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد کرد و روابط عاطفی بهتری را با اطرافیان تان برقرار می کنید، شگفت زده خواهید شد. در این ماه لازم نیست که دست به خلاقیت و کارهای جدید بزنید، همان کارهای روزمره خود را دنبال کنید تا نتیجه مطلوب تان به دست آید. دیگران مانند شما توانایی پذیرش مسئولیت هایی حساس را ندارند، پس قدر خود را بدانید و با اعتماد به نفسی بیشتر به راهتان ادامه دهید.

بهترین روز ماه برای شما: 7 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 27 تیر

فال این ماه جدید


♐ طالع بینی ماهانه متولدین آذر

ماه تیر، ماه استراحت شماست. شما بسیاری از کارهایتان را پیش برده اید و حال زمان آن است که به خودتان استراحت دهید. آنچه در طی چند ماه گذشته، به دلیل مشغله کاری، کنار گذاشته بودید را جبران کنید. به عنوان مثال کمبود خواب یا دیدار دوستان تان. در اواسط ماه فرصتی در اختیارتان قرار می گیرد که نباید آن را از دست دهید، در غیر این صورت دیگران از شما پیشی می گیرند و جای شما را پر می کنند. اواخر ماه نیز شرایط تان از هر جهت بهتر خواهد شد، شاید هنوز تا ایده آل شما فاصله زیادی داشته باشد اما خدا را بابت داشته هایتان شکر کنید. مطمئنا با برنامه ریزی و سخت کوشی های بیشتر به باقی اهداف تان نیز خواهید رسید. این ماه اگر چه ماهی رمانتیک است اما بهتان یادآوری می کند که چقدر از احساستتان تحت کنترل هستند و چه کار باید بکنید اما ممکن است شما توانایی تغییر اوضاع کنونی را نداشته باشید. شما باید سعی کنید که در لحظه اول هر دو جنبه قضایا را ببینید اما این را هم در نظر داشته باشید که باید در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید.

بهترین روز ماه برای شما: 3 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 14 تیر


♑ فال ماهانه متولدین دی

در این ماه احساسات شما عمیق تر و شدیدتر از همیشه شده و همین باعث می شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید، حرارت خورشید بر سیاره شما باعث می شود که دیگران بتوانند روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. در این ماه شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید. زمان بیشتری را در این ماه به خانواده و دوستان تان اختصاص دهید. مطمئنا دوستان تان برنامه های متنوعی برایتان دارند که شما را سر ذوق خواهد آورد. سعی کنید ساعات بیکاری خود را بیشتر در بیرون از خانه بگذرانید. حتی ثبت نام در کلاس هایی که بدان ها علاقه دارید یا که بر مهارت تان می افزاید نیز می تواند برایتان مفید باشد. ملاقات با افراد جدید ذهن شما را بازتر خواهد کرد و ایده های جدیدی را در زمینه کاری به شما خواهد داد که بر درآمد مالی تان نیز تاثیری مثبت می گذارد. اواخر ماه یک سورپرایز بزرگ در انتظارتان است و غیر ممکن را برایتان ممکن می کند.

بهترین روز ماه برای شما: 15 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 30 تیر


♒ طالع بینی ماهانه متولدین بهمن

در این ماه خودتان را در اولویت بگذارید. مهم نیست که دیگران چه می گویند، شما باید اول از همه به خودتان اهمیت دهید. برای سلامتی تان ورزش کنید. باشگاه ورزشی، پیاده روی یا حتی خوردن غذاهای سالم جسم تان را سالم تر و از شما فردی شادتر خواهد ساخت. در اوایل ماه اتفاقی ذهن شما را درگیر می کند اما شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که چگونه باید با آن برخورد کنید. افراد زیادی در اطراف تان هستند که پیشنهادها و نصیحت های زیادی به شما می کنند که بد نیست به آنها نیز فکر کنید. اما در نهایت نگران نباشید زیرا همه چیز ختم به خیر خواهد شد. اواسط ماه وقت بیشتری را برای رابطه عاطفی تان بگذارید. شاید مجبور شوید که از برخی برنامه هایتان بگذرید اما ارزشش را دارد زیرا یک رابطه عاطفی خوب، ذهن شما را آرام تر کرده و باعث می شود که در زمینه های دیگر نیز تمرکز بیشتری داشته باشید. در مورد مسائل گوناگون از پیش داوری بپرهیزید. قبل از هر قضاوتی نظر دیگران را بپرسید و به آنها گوش دهید. با این شیوه خواهید دید که در اواخر ماه چه تغییرات مثبتی در زندگی تان ایجاد می شود.

بهترین روز ماه برای شما: 17 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 5 تیر


♓ فال و طالع بینی ماهانه متولدین اسفند

اگرچه در محیط کار همه چیز بر وفق مرادتان است اما در خانه احساس خوشبختی بیشتری می کنید. شرایط خانه تان به گونه ای شده که دوست دارید زمان بیشتری را در خانه و در کنار خانواده تان بگذرانید. از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. اگر می خواهید در کارتان پیشرفت داشته باشید باید افکارتان را متمرکز کنید. تغییرات، هر چند کوچک، نیاز به گذشت و فداکاری دارد. بنابراین از چیزهایی که در زندگی تان اهمیت چندانی ندارد، بگذرید و جا را برای اتفاقات خوب و بزرگ تر باز کنید. اگر در رابطه عاطفی تان تعادل نداشته باشید، از مسیر اصلی خارج خواهید شد. «نه» گفتن برایتان سخت شده است اما اگر نتوانید از خواسته های دلتان سخت بگویید، به ضرر خود و به تبع رابطه عاطفی تان تمام خواهد شد. در این ماه ممکن است در مسیرتان به یک دو راهی مهم برخورد کنید که حتی نقشه هم نتواند به شما کمک کند که باید چه راهی را بروید. به طور معمول این میتواند جریان تصمیم گیری شما را کمی پیچیده و سخت کند پس بهتر است این فرصت بدست آمده را جدی بگیرید.

بهترین روز ماه برای شما: 10 تیر
بدترین روز ماه برای شما: 29 تیر

فال ماهانه تصویر زندگی

۱۳۹۷ تیر ۱۲, سه‌شنبه

آموزش ساخت کانال در واتس اپ (WhatsApp)


گجت نیوز: از این پس می‌توان به راحتی به ایجاد کانال واتس اپ پرداخت. اگرچه قابلیت جدید به صورت مستقیم کانال واتساپ نام ندارد، اما به لطف ویژگی اضافه شده به گروه‌های واتس اپی، امکان کاملا مشابهی با کانال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

روش ایجاد کانال در واتس آپ

روش ایجاد کانال در واتس اپ

به جرات می‌توان گفت تنها قابلیت مهمی که سبب شد تلگرام خیلی سریع رشد کند، امکان ساخت کانال بود. پیش از اضافه شدن این ویژگی به آن، تلگرام نیز همانند بی‌شمار پیام‌رسانی بود که در گوگل پلی یافت می‌شد، اما به لطف فراهم شدن قابلیتی به منظور پیام‌رسانی یک طرفه درونش، خیلی زود پیشرفت کرد. به تازگی ویژگی‌ جدیدی به محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا اضافه شده است که می‌توان به نوعی از آن تحت عنوان کانال واتس اپ یاد کرد.

کانال واتساپ درست کنید!

واتس اپ طی مدت زمان اخیر قابلیت‌های جدیدی را به گروه‌های اپلیکیشن خود اضافه کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به اضافه شدن شرح گروه و امکان جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌ها توسط دیگر کاربران اشاره کرد. جدیدترین ویژگی مربوط به گروه‌ها سبب می‌شود تنها ادمین قادر به ارسال پیام در گروه باشد. به این ترتیب پیام‌رسانی یک طرفه امکان‌پذیر شده و قابلیت کانال واتس اپ در دسترس خواهد بود.
ساخت کانال در واتساپ

به عقیده شرکت مادر واتس اپ یعنی فیس بوک، این قابلیت برای زمان‌هایی که افراد از گروه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند بسیار کاربردی است. به این ترتیب فقط یک نفر به عنوان مسئول گروه مجازی تشکیل شده در واتس اپ قادر به ارسال پیام بوده و به لطف جلوگیری از انتشار پیام‌های متفرقه، اطلاع‌رسانی به اعضا به بهترین وجه ممکن صورت می‌گیرد.
به منظور فعال کردن قابلیت جدید، وارد اطلاعات گروه واتس اپی مورد نظر شده و بعد از لمس Group Settings و سپس Send Messages، گزینه Only Admins را انتخاب کنید. قابلیت کانال واتس اپ به زودی در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۷ خرداد ۲۲, سه‌شنبه

مدل لباس عروس رنگی 2018



اگر به دنبال تنوع در لباس عروسی تان هستید ، انتخاب لباس عروس رنگی گزینه خوبی است. اگر می خواهید متفاوت باشید مدلهای زیبای زیر را ببینید و از آنها برای انتخاب و دوخت لباستان ایده بگیرید.


لباس عروس حریر به رنگ روشن

ژورنال جدیدترین مدلهای لباس عروس رنگی 

همه لباس عروس ها لزوما نبایند سفید باشند. بعضی از خانم ها دوست دارند همیشه خاص باشند، حتی شب عروسی ، برای همین تصمیم به پوشیدن لباس عروسی رنگی می گیرند.
با هم به تماشای این آلبوم زیبا برای عروس های خاص می نشینیم.

لباس عروس رنگی حریر صورتی روشن
لباس عروس کرم رنگ بالاتنه گیپور با دامن حریر ساده
افراد با توجه به رنگ پوستشان باید رنگی را برای لباس عروس خود انتخاب کنند که همخوانی با رنگ چهره آنها داشته باشد. برای مثال افرادی که رنگ چهره روشنی دارند می توانند از هر نوع رنگی به خصوص رنگ های روشن برای لباس عروس خود استفاده کنند.

لباس عروس آبی حریر
لباس عروس با بالاتنه سفید گلهای برجسته و دامن آبی رنگ حریر

۱۳۹۷ خرداد ۱۸, جمعه

فال روزانه ، طالع بینی امروز ، فال روز

 فال روزانه , فال امروز , فال روز تولد , thg v,chki , fall rozane

مَثَلی هست که می گه به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر شما هم با این مثل موافقید می توانید  فال روزانه یا طالع بینی روزانه خودتان را براساس ماه تولد هر روز در این بخش دنبال کنید. پس در ادامه فال امروز خودتون رو  در مجله تصویر زندگی ببینید.

دوست عزیزی که 28 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امروز روز فوق العاده ای برای به دنیا آمدن است، زیرا روزی فوق العاده برای شروع های تازه می تواند باشد. راه را برای خودتان باز کرده و به خودتان اجازه بدهید که مسیر کاملا جدیدی را برای زندگیتان انتخاب کرده و در پیش بگیرید. شما طی چند ماه آینده شانس زیادی برای یاد گرفتن درس های جدید خواهید داشت. این دانش تازه به دست آمده تا قبل از فرا رسیدن تابستان سال آینده شما را به جاهایی خواهد رساند که حتی در خواب و خیالتان هم نمی‌دیده‌اید. درست است که در راهتان مجبور خواهید بود با موانعی هم دست و پنجه نرم کنید، اما این سال جدید زندگیتان سالی سرشار از موفقیت در تمامی زمینه های زندگیتان خواهد بود. سعی کنید از این فرصت نهایت استفاده را برده و با سعی و تلاش کافی هر آنچه همیشه می خواسته‌اید را به دست بیاورید. اگر فکر می کنید عشق واقعی در این دنیا دیگر جایی ندارد تا پایان امسال نظرتان در این مورد تغییر پیدا خواهد کرد، فقط باید به طرف مقابلتان فرصت بدهید. در ماه بهمن تغییراتی در زندگی شما ایجاد می شود طوری که به یکی از اهداف تان می رسید. پس با انرژی هر چه بیشتر به سمت آینده حرکت کنید. اگر گذشته ای آزارتان می داده، به زودی تمام تاثیرات منفی آن از زندگی تان زدوده خواهد شد و جای آن را اتفاقات بهتری خواهد گرفت. دی و بهمن بهترین ماه های سال هستند.


♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما نمی‌توانید عملی کردن حرف‌هایتان را بیش از این به تأخیر بیندازید. حرف زدن شاید راحت به نظر برسد و هزینه ای برایتان به همراه نداشته باشد، اما اگر واقعا بخواهید کارتان را پیش ببرید هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد. همکارانتان شاید با خودشان این طور فکر کنند که نیاز شدیدی که شما به برنده شدن احساس می کنید برایتان به این معناست که آنها باید بازنده باشند و به همین دلیل هم بخواهند کارهای شما را تحت کنترل داشته باشند. خوشبختانه شما می توانید به سادگی و با انجام کارها به صورت گروهی از چالش و درگیری جلوگیری کرده و بدون آن که برای خودتان دشمن درست کنید کارهایتان را هم راحت تر پیش ببرید.


♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اگر کسی بخواهد اهداف و برنامه‌هایتان را زیر سوال ببرد شدت احساساتتان و واکنشی که نشان می دهید خود شما را هم شگفت زده خواهد کرد. به خودتان لطف کرده و فکر نکنید که مجبور هستید کارها را در سطحی انجام دهید که اطرافیانتان انجام می دهند. به کارهای خودتان افتخار کنید و با اعتماد به نفس کارهایتان را انجام بدهید. به احساسات بدی که دارید توجه کنید و این انرژی منفی که حس می کنید را نادیده نگیرید. مشکلات را به محض این که به وجود می آیند حل کنید تا بزرگ و بزرگ تر نشوند. خودتان را درگیر گذشته و اتفاقات مربوط به آن نکنید، وقت آن رسیده است که رو به جلو حرکت کنید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز اگر به احساساتتان بیش از اندازه قدرت بدهید و مه چیز را به دست احساس بسپارید شور هر چیزی را در خواهید آورد. در شرایط کیهانی فعلی شور و هیجان شما در اوج خود قرار دارد، با این حال بهتر است مواظب رفتارتان باشید و اگر کسی با شما یا نظراتتان مخالفت کرد واکنش تندی نشان ندهید. شما نمی‌توانید با روش آتش در برابر آتش برنده این جنگ باشید. به جای این که طوری رفتار کنید که انگار یک گوشه گیر افتاده‌اید و چاره ای جز ضربه زدن ندارید، مغزتان را به کار بیندازید و با یک استراتژی حساب شده و با رفتاری همراه با ملایمت حرف خودتان را به کرسی بنشانید. کار خودتان را به آرامی پیش ببرید، گاهی لازم است با پنبه سر برید.


♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز تند حرف زدن می تواند تبدیل به بحث و اختلاف نظر شود، به ویژه اگر با شخص جاه طلبی روبرو باشید که دارد جلوی پیشرفت شما را می گیرد. در هر صورت وقتی با کسی روبرو هستید که می خواهد به شما مسلط شود و زور بگوید باید سر حرف خودتان بمانید و از موضعتان کوتاه نیایید. شجاعت خیلی هیجان‌انگیزتر از ترس است و در دراز مدت راحت تر نیز هست. حال امروزتان خیلی خوب است، اما شاید این طور به نظر بیاید که همکارانتان در محل کار می خواهند با کارهایشان این انرژی مثبت شما را از بین ببرند. اجازه ندهید چنین اتفاقی بیفتد و به جای این که منفعل باشید سعی کنید اثر گذار بوده و شما آنها را تحت تاثیر قرار دهید.


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

اگر امروز دیدید که برنامه‌هایتان دارند به هم می ریزند به هیچ عنوان دست پاچه نشوید. شاید این شیر نگران فکر کند وقت آن رسیده که یک غرش درست و حسابی راه بیندازد، اما نمایش قدرت هیچ کمکی به برگرداندن نظمی که می خواهید به زندگیتان نخواهد کرد. شاید خیالتان آنقدر از این که در مسیر درست قرار دارید راحت باشد که دست به کارهایی بزنید که تنها اوضاع را بدتر می کنند. چه بخواهید سبک زندگیتان را بهبود ببخشید و چه سعی در پیش بردن پروژه ای در محل کارتان داشته باشید، شما دارید وارد مرحله تازه ای می شوید که برایتان آشنا نیست. بیش از اندازه تقلا نکنید و کمی تسلیم شرایط موجود بشوید و ببینید چه پیش خواهد آمد.


♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز کلامتان چنان تند است که شاید ناخواسته کسی را که در واقع می خواسته‌اید مورد لطف و حمایت خود قرار دهید را آزرده خاطر و ناراحت کنید. با این حال تحلیل منطقی و عمل گرایانه ای که از وضعیت به وجود آمده دارید به شما کمک خواهد کرد به سوء تفاهمی که ایجاد شده پی ببرید و بخواهید رفتار خودتان را جبران کنید. به هر حال خیلی احتیاط کنید، بعضی ها خیلی بیش از آن چیزی که به نظر می رسد حساس هستند. اگر احساس می کنید امروز شخصی که دوست دارید دارد غیر منطقی رفتار می کند با او وارد بحث نشوید و این بحث را برای وقتی بگذارید که اوضاع به حالت عادی بازگشته و شرایط به نفع شما برگردد.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

روز عجیبی را در پیش ‌رو دارید و بدون آنکه دلیل خاصی داشته باشد، حسابی احساساتی شده‌‌اید و می ‌خواهید سفره دلتان را پیش هر کسی باز کنید. اما بهتر است جلوی خودتان را بگیرید و راز دل‌‌تان را پیش هر کسی افشا نکنید. تنها اعضای خانواده هستند که می ‌توانید روی آنها حساب ‌باز کنید و اگر ازدواج کرده‌اید یا معشوق و دلداری دارید، بعد از ظهرِ امروز دست او را بگیرید و بیرون بروید تا در شرایطی مناسب رازی که مدت‌ها است در سینه نگه‌ داشته‌اید را با او در میان بگذارید. در یکی دو هفته آینده جلسه کاری مهم، یا مهمانی رسمی باشکوهی در پیش ‌رو دارید، از هم‌ اکنون آماده این مراسم باشید، چرا که در این مراسم خبرهای خوشی به‌ دست شما خواهد رسید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز همه خیلی عصبی به نظر می رسند و واکنش های تندی که نشان می دهند با شرایط موجود خیلی نا متناسب به نظر می رسند. حتی اگر شما سعی کنید که احساسات خود را سرکوب یا مخفی کنید هم ممکن است مورد خشم یک نفر که خیلی بی دلیل عصبانی به نظر می رسد قرار خواهید گرفت. به این وضعیت واکنش شدیدی نشان ندهید و احساسات خود را از طریق راهی به غیر از بحث کردن تخلیه کنید تا از عوارض جانبی این جدال بی مورد در امان بمانید. اگر می خواهید کارهایتان به خوبی پیش بروند برای آنها برنامه داشته باشید، اما اگر این برنامه ها طبق پیش بینی شما عملی نشدند نا امید نشده و راه دیگری را امتحان کنید.


♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز شما همچون شخصی هستید که ماموریت دارد وظیفه ای را به انجام برساند، این ماموریت نیز چیزی نیست به غیر از رسیدن به اهدافتان. شور و انرژی فراوانی که احساس می کنید همچون هدیه ای از جانب خداوند به کمک شما خواهند آمد. اما متاسفانه اگر احساس کنید چیزی دارد رسیدن شما به موفقیت را به خطر می اندازد، ممکن است عکس‌العمل شدیدی از خودتان نشان دهید. شاید این بحران واقعی باشد، اما اگر سعی نکنید بار همه دنیا را به تنهایی به دوش بکشید می توانید آن را به نفع خودتان به پایان برسانید. شما چیزهایی می بینید که دیگران قادر به دیدن آنها نیستند، پس اگر حرف‌هایتان به مذاق دیگران خوش نیامد از دست آنها ناراحت نشوید.


♑ فال روز متولدین دی

امروز اگر با افرادی روبرو شوید که می خواهند به شما روز بگویند و حرصتان را در بیاورند مجبور خواهید شد با ترس های درونیتان مواجه شده و در برابر آنها بایستید. با این حال باید مواظب باشید دلخوری و نارضایتی خود را به اشتباه سر کسی که هیچ ارتباطی به این جریان ندارد تخلیه نکنید. در هر صورت این موقعیت می تواند به شما کمک کند نگرش و تفکری را که مانع موفقیت شما می شود برای همیشه رها کنید. هر چقدر هدف‌هایتان بزرگ تر باشند باید صبوری بیشتری به خرج دهید و پشتکار بیشتری داشته باشید. درست است که ایده های خارق العاده ای در سرتان دارید، اما فعلا کارها و وظایف اصلی‌تان را باید در اولویت قرار دهید.


♒ فال متولدین بهمن

شما می توانید آن ناجی مهربانی باشید که در حالی که همه خشمگین و آماده جنگ و جدل هستن آنها را آرام می کند. ذات هنرمند و عشق به زیبایی و هماهنگی خود را به کار بگیرید تا خشم و هیجانات شدیدی که در وجود اطرافیانتان می بینید را آرام کنید و توجه آنها را به نکات مثبت دنیای اطرافشان جلب کنید. امروز شما هر تلاشی که لازم باشد را خواهید کرد تا از یک بحث ناخوشایند با کسی که دوست دارید فرار کنید، اما همین بی میلی شما به بحث کردن می تواند اوضاع را بدتر کند. مسئولیت نقش خودتان در این رویارویی را به عهده بگیرید تا این تنش و دلخوری به حداقل میزان ممکن برسد. این کار در نهایت به بهتر شدن رابطه تان در آینده خواهد انجامید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز مکالمات حساسی با همکاران و دوستان خواهید داشت که ممکن است از لحاظ روانی تاثیر شدیدی روی شما بگذارند. خاطره تنش های عاطفی گذشته امروز ترس های بیهوده ای در شما ایجاد خواهد کرد که می توانند باعث بحث و جدل های بی اهمیت شوند. متاسفانه احساسات شما می توانند تبدیل به خشم شوند و بی آن که حتی موقعیتتان به خطر افتاده باشد شروع به دفاع از خود می کنید. این بحث تنها در صورتی مفید است که به توافق ختم شود، اگر بخواهد زخم های کهنه را باز کند چیزی جز دلخوری بیشتر به همراه نخواهد داشت. از این که پا پیش گذاشته و وضعیت به وجود آمده را کنترل و رهبری کنید خجالت نکشید.

فال pmc روزانه در مجله تصویر زندگی - فال هفته پی ام سی

فال روزانه pmc • فال روزانه پی ام سی • فال هفته PMC • فال pmc • فال به روز pmc • فال روزانه pmc • فال هفته شبکه PMC

فال روزانه شبکه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه pmc هستید حتما فال هفتگی که روز های جمعه از این شبکه پخش می شود رو هم دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم

فال روزانه pmc شنبه 29 خرداد • یکشنبه 30 خرداد • دوشنبه 31 خرداد • سه شنبه 1 تیر • چهارشنبه 2 تیر • پنجشنبه 3 تیر • جمعه 4 تیر

 

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین 

نامه ای دریافت خواهید کرد. اتفاقات تازه ای برایتان پیش می آید. چشمتان به روی واقعیتی باز می شود، مراقب باشید شاید لازم است این بار کمی عصبانیت به خرج دهید، نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما تمام می شود. حواستان باشد هرچه پیش آمد یا هر اتفاقی برایتان رخ داد شما نباید راهتان را عوض کنید.


♉ فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: 

در زندگی تان پیگیر باشید و انقدر به مسائل با دید منفی نگاه نکنید، این کار باعث می شود که به سلامتی تان آسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید. فراق و دوری سخت است اما به زودی روزهای هجران به پایان می رسد و وصال حاصل می شود. به نیازمندی کمک کنید و مطمئن باشید، او که باید نیز همیشه و همه جا به شما کمک خواهد کرد.


♊ فال pmc خردادی عزیز : 

علی رغم میلتان در جمعی حضور پیدا خواهید کرد. کسی از شما تقاضایی دارد که بیجا نیست، بهتر است با مشکلاتتان کنار بیایید و او را کمک کنید. فکرهای سازنده بکنید تا اتفاقات خوب بیافتند، این طور که منفی بافی می کنید و انرژی منفی که به اطرافتان پراکنده می کنید، درهای باز را هم به رویتان می بندد. برای خودتان گل بخرید.


♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

هیچکس جز خودتان نمی تواند شادی را به زندگی تان بیاورد. به جای حرف زدن عمل کنید، کاری را باید هرچه زودتر شروع کنید بهانه نیاورید و زمان خود را به بطالت نگذرانید، بهتر است که با قدم های کوچک تر شروع کنید، به نفعتان است این که بخواهید یک باره سنگ بزرگی را بلند کنید باعث می شود همه توانایی هایتان را زیر سوال ببرید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

در رابطه با شخصی قضاوت های نادرستی انجام می دهید، در نگاه و افکارتان تجدید نظر کنید وگرنه شرمنده خودتان می شوید. زندگی شما در گذشته گره های بسیاری داشته اما این دلیل نمی شود که ناامید باشید و دست روی دست بگذارید، بهتر است تا قدرت و توان کار کردن دارید، برای جبران گذشته و فردای بهتر دست به کار شوید.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

شما نمی دانید آینده چه خوابی برایتان دیده، کار امروز را به فردا نیندازید تضمینی نیست فردا همچنان فرصت باقی باشد. قدر عزیزی را بیشتر بدانید و با او به نیکی رفتار کنید و با ادب سخن بگویید. برای رفتن به جایی دل دل نکنید وگرنه وسوسه رفتن و افسوس اش همیشه با شما خواهد ماند.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

قرضی دارید ولو اندک اندک پس بدهید. شخصی را دوست دارید و شادی تان در گرو بود و نبود اوست، او نیز همین احساس را به شما دارد. این روزها بیش از حد به یک تعطیلات یا استراحت کوتاه احتیاج دارید. شما جسماً و روحاً بیش از حد از خودتان کار کشیده اید و فشار را تحمل کرده اید، حالا اما خسته اید و دیگر توانی برای ادامه ندارید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

به تصورات خود بیش از حد پر و بال می دهید، رویا پردازی برای شما لازم است اما نه در این حد که باعث سقوط تان شود. اکنون زمان آن فرا رسیده که یک پرش به آینده ای بهتر داشته باشید. راز خود را به هر کسی نگویید و مراقب وسوسه های شخصی در اطرافتان باشید. نیتی که در دل دارید بسیار نیکوست اما برای رسیدن به آن صبر و کوشش بیشتری لازم است.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

برای حل مشکلاتتان باید بیشتر مطالعه کنید و از افراد با تجربه مشاوره بگیرید. در مورد نیتی که در سر دارید بهتر است هر چقدر هم که از انتظار خسته شده اید اما بی گدار به آب نزنید، این مسئله ای نیست که بشود در موردش اشتباه کرد. برای رساند خبری عجله نکنید و کمی دست نگه دارید، این خبر اگر از طرف کس دیگری شنیده شود بهتر است.


♑ فال PMC جدید متولدین دى 

اجازه ندهید حرفی که شخص حسود به شما می زند روحیه تان را تضعیف کند و روی عملکردتان تاثیر بگذارد. شخصی وارد زندگی تان شده و هم صحبتتان خواهد شد، تا به او اعتماد ندارید و امتحانش را پس نداده راز دلتان را به او نگویید. اتفاقی می افتد و شما در کمال ناباوری حرف هایی خواهید شنید که بسیار خوشحال و شادتان می کند.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

صدقه دادن را فراموش نکنید بلایی را از شما دور می کند. شما به راحتی نمی توانید هیجانات و صحبت هایتان را کنترل کنید، شاید به نظرتان آنچه بر زبان می آورید بی اهمیت و کوچک باشد و تاثیرش بر دیگران ناچیز به نظر برسد. بهتر است تجدید نظر کنید و به صحبت هایتان دقت کنید وگرنه ممکن است از همین صحبت ها بر علیه تان استفاده کنند.


♓ فال PMC متولدین اسفند 

حواستان باشد بی احتیاطی نکنید و در کارهای خود با بی دقتی عمل نکنید اگر حواستان نباشد وقتی به خودتان می آیید که می بیند خراب کاری کرده اید که حالا مجبورید تاوانش را چند برابر پس بدهید. اکنون زمان مناسبی برای شروع کاری جدید است، برخیزید و با امید به فردا و با بهره گیری از استعدادهایتان به سوی هدفتان حرکت کنید.